Saturday 8 October 2016

Rumah Kecil Tepi Hutan- Siap dah

Hello lovelies..tudiaa punya lama tarak cerita tup tup tup terus update siap dah..yeahooo
Alhamdulillah rumah kecil kami siap dah dan kunci pun dah dpt time aku dalam pantang hari tu ( ada posting psl beranak lagi dalam draft). In fact kami dah pindah pun barang-barang dari rumah merbau tu..n the good news is rumah yg kami sewa di Merbau Jaya tupun akhirnya dah jadi hak kami..very soon sb proses tukaq hakmilik tgh berjalan.

Excited dapat kunci rumah, dalam pantang pun aku redah. Bila pjj ni kena la uruskan byk benda sendiri. Kalau nak tunggu Renggos balik baru nk buat itu ini memang payah la. Jadi dari hal ambil kunci, check defect sampai la cari kontraktor semua aku buat sendiri dgn dibantu oleh abah aku. But ofkos la everything pun dengan persetujuan Renggos.

Nanti aku sambung lg especially cerita psl kes kn tipu dgn kontraktor wayering.. sob sob sob

No comments:

Post a Comment